Altres ofertes

Bolsa trabajo Administracion VAL

RECEPCIONISTA BENIPARRELL

Funcions:

Gestionar la recepció d’usuaris tant presencial com telefònica, donant la informació de l’àrea corresponent per a poder resoldre qualsevol dubte dins del seu àmbit de competència.
Gestionar l’agenda de pacients tant del propi servei com d’altres serveis i especialistes.
Efectuar la petició de proves complementàries i remetre-les als especialistes corresponents.
Rebre i coordinar les diverses sol·licituds i peticions de pacients.
Confeccionar i emplenar la documentació administrativa que es derive de la seua activitat.

Localitat:

Beniparrell.

Horari:

14.00-20.00 de dilluns a divendres.


Requisits:

Cicle formatiu en Administració.
Nivell alt d’ofimàtica.
Experiència en atenció a l’usuari.
Es valorara certificat de discapacitat legalment emés..


Oferim:

Contracte indefinit.
Formació inicial i contínua, impulsant la millora contínua.
Jornada completa de 1.498 hores anuals de treball efectiu.

 


Interessats/des més informació i envie CV en el formulari, indiqueu la Ref: 36 recepbeni                     Descàrrega l’oferta

Si vol enviar el seu curriculum al marge de les ofertes publicades premi ací.