Notícies

24/05/2019

Unió de Mútues desenvolupa nous serveis digitals per a empreses i assessories

La Mútua  llança una eina que evolucionada  que conté importants millores i innovacions al servei de la salut i el benestar laboral

Un cop s’ha consolidat l’èxit de MOL 2.0 i a causa de l’evolució tecnològica que requereix la gestió laboral de les empreses, Unió de Mútues ha desenvolupat la tercera versió de la seva plataforma de serveis Mutua on Line, anomenada MOL 3.0. Es tracta d’una eina desenvolupada amb la qual les empreses i les assessories laborals poden realitzar totes les seves gestions amb la mútua i la Seguretat Social d’una forma més còmoda, àgil i segura, reduint desplaçaments i tràmits administratius

Segons ha manifestat el coordinador de MOL 3.0, Pau Torrens, la nova plataforma permet ajudar a “les empreses i professionals a optimitzar el seu temps” amb solucions més eficaces que redueixin el temps destinat a la gestió administrativa i poder incrementar-lo en aquelles tasques que “generen un major valor afegit en les seves pròpies organitzacions”.

Com a principals novetats, i des d’un únic panell de control, el MOL 3.0 permet realitzar nombrosos tràmits, com ara realitzar la sol·licitud telemàtica de l’assistència sanitària, rebre avisos en temps real de les baixes per contingències professionals, o consultar la previsió de pagaments delegats.

A més a més, entre les noves funcionalitats destaquen un nou sistema per a la tramitació dels comunicats d’accident i sense baixa en el Sistema Delt@, la gestió d’un nou portal d’absentisme, nous avisos per resolucions de l’INSS, i un nou sistema per a la gestió administrativa de Bonus.

El desenvolupament de la plataforma MOL 3.0 respon al ferm compromís d’Unió de Mútues amb la millora contínua, la qualitat i l’excel·lència en els serveis que presta a les empreses, autònoms i col·laboradors. Així mateix, forma part de la transformació digital que està duent a terme la mútua, amb l’objectiu d’oferir, a través de les tecnologies de la informació, les solucions més innovadores al col·lectiu mutualista facilitant-los els tràmits i serveis d’una manera més eficient i personalitzada.